هشتگ طعنه آمیز پزشکیان برای زاکانی سوژه شد | تا آخر میمونی دیگه؟

پزشکیان در پاسخ به زاکانی گفت: تا آخر می‌مانید دیگر؟زاکانی نیز به پزشکیان جواب داد: حتماً؛ حتماً. حتما می مانم و نمی گذارم شما رئیس جمهور شوید. شما کلی گویی می گویید و مطالبه گری فقط می کنید؛ برنامه ارائه کنید به مردم.
هشتگ طعنه آمیز پزشکیان برای زاکانی سوژه شد | تا آخر میمونی دیگه؟
کد خبر : ۶۸۰۲۹

گفتنی است که مسعود پزشکیان خطاب به علیرضا زاکانی گفت: آقای زاکانی هم یک حرف‌هایی می‌زنند که لازم نیست جوابشان را بدهیم،، چون همانطور که گفتند معلوم نیست که تا آخر هم بمانند و این سخنان درباره ستاد من را تا آخر دنبال خواهید کرد. همین اخلاق که بگوییم در این گفتگو‌ها رعایت نمی‌شود. با مردم هم همینطور برخورد می‌کنیم. مردم عزیز کشور روند اخلاقی ما با مراکز اینترنتی چگونه است؟
 
 علیرضا زاکانی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: این چه نحوه صحبت کردن است؟ چرا عصبانی می‌شوید؟ هنر داشته باشید برنامه تان را بگویید؛ چرا تخریب می‌کنید؟
 
وی گفت: شما دارید با یک رییس جمهور صحبت می‌کنید. آقای پزشکیان شما قرآن و حدیث می‌خوانید و پای بندی شما پایبندی خوبی است و آدم باارزشی است ولی کلاه سرتان می‌گذارند. وقتی هم مجلس بودید کلاه سرتان می‌گذاشتند. 
 
پزشکیان در پاسخ به زاکانی گفت: تا آخر می‌مانید دیگر؟
 

زاکانی نیز به پزشکیان جواب داد: حتماً؛ حتماً. حتما می مانم و نمی گذارم شما رئیس جمهور شوید. شما کلی گویی می گویید و مطالبه گری فقط می کنید؛ برنامه ارائه کنید به مردم.
 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
انتخاب
مجله زندگی
ارسال نظر